בשל ליקויי בטיחות: מתחם קבר רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה ייסגר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בשל ליקויי בטיחות: מתחם קבר רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה ייסגר

    במשטרה לא לוקחים סיכונים: בשל ליקויי במתחם קברו של רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה, לקראת יום ההילולא בשבת, המשטרה תסגור ולא תאפשר כניסה כלל למתחם הציון | כל הפרטים

    מתם הציון צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות אסון מירון: במשטרה מודיעים היום (שני) כי מתחם קברו של רבי יהונתן בן עוזיאל זיע"א ייסגר כבר ביום חמישי הקרוב ולא תותר כניסה כלל, לקראת יום ההילולא בשבת הקרובה, בשל ליקויי בטיחות במבנה הקבר.

    במשטרה אומרים כי במטרה לשמור על הציבור, ביטחונו ובטיחותו, הורה ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, על צו סגירה מנהלי לאתר הקבר בעקבות ליקויי בטיחות האוסרים על שימוש במתחם.

    צו הסגירה כולל את הסעיפים הבאים: סגירת מתחם הקבר כולו למתפללים ומבקרים. סגירת כבישי הגישה למקום (מכבישים 90, 8675, 8900) החל מיום חמישי ה-03.06.21 מהשעה 06:00 ועד ליום 06.06.21 עד השעה 19:00 – התנועה במקום תתאפשר לתושבי הישוב עמוקה ולעובדי מתחם "בת יער" ולכוחות הביטחון בלבד.

    בנוסף, תיאסר לינה ברדיוס של 800 מ' ממתחם הקבר.

    מהמשטרה נמסר: שוטרי משטרת ישראל נערכים באופן מיוחד לקראת סוף השבוע. המשטרה תפרוס מחסומים בכבישי הגישה ולא תאפשר כניסה של כלי רכב. הציבור מתבקש לא להגיע לקבר, ולא לסכן את עצמם ואת יקיריהם ולהישמע להוראות השוטרים.



    0 תגובות